Forum
SvaraRensning av listan |
---|
Hej igen alla, Först och främst så håller Klas och Riccardo på att besluta om matchspel nästa år. Mer info om det inom kort. Gällande listan så är vi nu 63 st anmälda, men en stor del har inte kommit på en enda träning. Jag tänkte ta och rensa upp lite så att vi kan koppla listan till om man betalt eller inte. För att få lite koll så gör vi så att det är ok att träna ett par gånger för att testa på. Sedan betalar man och då lägger vi in i listan så man kan få kallelser. Ni som nu försvinner från listan är naturligtvis välkomna att komma upp och träna igen när ni är sugna. Vi har ett par gånger kvar utomhus, men nu har ju även inomhusträningarna kört igång igen! Vi hörs och ses! /Jörgen Jörgen Dalgård 21 okt 2013 |
Svar (10 st) |
---|
Har pajat minisken och får hoppa av. mvh erik |
Nu har vi gått på med osthyveln i medlemsregistret... 27 st fick stryka med, hoppas det inte blev helt galet fel! De flesta har betalt, men vissa slackers ligger fortfarande efter - ni vet vilka ni är, och vi med ;) Om det är någon som blivit felaktigt struken från listan eller om någon vill bli borttagen så är det bara att säga till. Ha en fortsatt skön helg! /Jörgen |
Tjena Får väl väl sälla mig till de där eftersläntrarna då men nu är det i alla fall betalt.......;) Satte in för mig och Susanne men vi kör en gemensam mail så du behöver inte lägga upp 2 adresser. Ses A |
Haha, skönt att höra :) Jag och Klas håller på att sätta ihop ett mail med lite mer förtydliganden gällande den här och nästa säsong, borde komma under nästa vecka. Du hade t.ex. en bra fråga gällande avgiften, och vi tänkte ha en avgift per år (inte säsong). Så man ska bara betala en gång per år och då gäller det för både ute- och inomhus. Så 300 kr gäller för hela 2013. |
Tjena Jörgen Pelle Karlsson har betalat in så det vore toppen om du kan lägga upp hans adress så han får alla kallelser. perake.karlsson@fogia.com Ses! |
Sorry... perake.karlsson@fogia.se |
Pelle är inlagd och kallad 😉 |
Halloj! Det var ju så sant. Jag betalade för brorsan (Mattias Priebe) i höstas men han är inte heller med på listan. Adressen är mattias.priebe@gmail.com Tack! |
Mattias är inlagd och nu kallad! Bättre sent än aldrig! |
Perfekt! :) |