Forum
SvaraTräningen inställd på onsdag! |
---|
Tack vare Davids inlägg så kollade jag upp bokningen och inser att vi inte fått just denna onsdag. Det är uppbokat för matchspel! Bällstaplanen är färdig för träning på måndag nästa vecka, så jag antar att nästa träning blir där. Den ser väldigt bra ut för övrigt! :)
Jörgen Dalgård 29 jul 2014 |
Svar (11 st) |
---|
Hmm, senast jag kollade på A-laget (i juni) så spelade dem på det riktiga gräset och inte på konstgräset. Vi borde ju kunna köra i alla fall :) |
Vad händer? Kör vi eller? |
Vi har ingen tid enligt schemat, men om vi är några som vill åka upp och chansa så kan ju ingen stoppa oss :) Spelar A-laget på gräsplanen så borde det ju inte spela någon roll om vi utnyttjar konstgräset. Jag kan tänka mig att åka upp ifall vi är åtminstone 8 pers. Ändrar min egen status till "Jag kan komma". |
Ok toppen. Då skrapar vi ihop 8 och kör! |
Jag är med. Och om de mot förmodan spelar på konstgräset så finns det ju alltid en konstgräsplan till för oss😊 |
Jörgen, det står fortfarande att träningen är inställd😊 |
Hej om det är en A-lags match så får det inte vara någon träning eller match på tilliggande planer för risk att det skall komma in en boll på planen där a-lags matchen spelas. det kan vara därför dom har bokat av eran tid, det borde jag ha fått information om men har inte sett något. Hälsning Johnny Rindebrant Bällsta FF |
Vad händer? Får vi spela eller inte? Är vi inte fler än 7 så spelar det ingen roll iofs. .... Någon gäst som inte är uppskriven? |
Vi är fortfarande bara 7 och tveksamt om dom låter oss spela. Möjligen går det att komma åt planen längst bort, men vi kanske ska vila oss i form till nästa onsdag? |
Känns ju konstigt att ett brögäng från div. 3 skall diktera villkoren för alla övriga lag... Med tanke på att vi är så få kanske vi gör bäst i att skjuta på det. |
Ok. Ses nästa gång. |