Forum
SvaraBetalningar för 2014 |
---|
Hej alla, Vi har fått en påminnelse från Bällstas kassör om betalning för 2014. Betalningen på 300 kr gäller alltså för hela 2014, för fotboll inne och ute. Ni betalar in 300 kr till PG 348871-5 och anger "Vets" samt namn. Jag väntar några veckor, sen tänkte jag rensa lite i listan för medlemmar. Nedanstående personer har enligt kassören betalt, säg till om du betalt fast inte finns med (maila mig). August Ljung Susanne Ljung David Priebe Henrik O Jessica P Jonas J Marcus P Mats K Nisse Ö Riccardo Victoria E Mark D Nisse Östman (betalt 2 ggr!) Jörgen Dalgård Ha en skön helg! /Jörgen jorgen@coolbean.se Jörgen Dalgård 29 aug 2014 |
Svar (2 st) |
---|
Angående betalningar så har 23 st betalt sin avgift, och vi har 44 st aktiva spelare. Jag bifogar listan på er som betalt. Säg till om du har betalt men inte finns med på listan. Ni som inte betalt och fortfarande vill spela, säg till mig så ordnar vi det, annars är det snart dags för en osthyvelsrensning av listan. Är du skadad eller liknande så är det bara att säga till så lägger jag dig som inaktiv. /Indrivaren |
En uppmärksam spelare meddelade att jag missat lägga upp själva listan. Här kommer iaf listan på alla som betalt enligt kansliet på Bällsta FF! Säg till om ni betalt men inte finns med. Tobias E Jimmy E Tommy R Björn L Daniel F Carl F Karim T Jon R Johan D Seppo H August L Susanne L David P Henrik O Jessica P Jonas J Marcus P Mats K Nisse Ö Riccardo Victoria E Mark D Nisse Ö Jörgen D |