Forum
SvaraTräningsmatch utomhus? |
---|
Hej på er, Vi har fått en fråga om att spela 11-manna mot ett lag med ungtuppar (kring 30). Dom har ett korplag och vill spela match innan säsongen börjar. Har vi nåt intresse för detta? Jag själv är sugen :) Jag tänkte kolla om vi får loss en tid lite senare en kväll nästa vecka eller veckan efter det (inte ordinarie träningstid). Vilka är sugna? Är det tillräckligt många så raggar jag upp en tid och skickar ut kallelse. Vi behöver troligen även en partisk domare ifall nån är sugen fast kanske inte vill köra 100% ännu ;) Ha en skön helg! /Jörgen Jörgen Dalgård 10 apr 2015 |
Svar (19 st) |
---|
Jag kan tänka mig att vara med om det blir nästa vecka. Veckan efter funkar inte för mig. |
Jag kan tänka mig spela |
Jag är på |
Ja e på. |
Är borta tyvärr |
Beror på vilken dag det blir men förmodligen är jag med. |
Kan vara med, men det beror på dag/tid |
Jag är också på, med viss reservation beroende på tid/plats |
Jag spelar gärna. Suss kan kanske vara med om hon behövs? /august |
Beroende på dag och tid är jag gärna med (grymt otränad dock) |
Jag är med |
Ni kan räkna med mig men inte nästa vecka. |
Jag kan vara med. Dock ej nästa vecka. |
Jag kan vara med om det behövs |
Jag är med om jag kan. Låter roligt 😊 |
Det verkar ju finnas intresse iallafall :) Nu ska vi bara försöka hitta en tid också. Fick precis reda på att gräsplanen på Vallentuna IP inte går att använda, och det påverkar träningstiderna på övriga planer i Vtuna. Start av utomhussäsongen skjuts troligen fram ytterligare någon vecka :( Återkommer med mer info, /Jörgen |
Hej igen, Det har som sagt varit lite svårt att få tag i tider. Nu verkar det som om vi har en tid nästa lördag 14-16 som vi kan använda för match. Motståndarna hade dock lite svårt för lördagar så vi får se vilken typ av drabbning det blir :) Återkommer med kallelse när tiden är spikad. /Jörgen |
Hört något mer Jörgen? Ev vill H&M också ha en träningsmatch. Det skulle nog bli på en vardag men jag är osäker på tid på dygnet och plats ännu. Funkar det inte i vår behöver de säkert motstånd i höst. Jag kollar mer och återkommer. |
Jag såg precis att vi fått tiden på lördag 14-16. Tyvärr har vi inte fått någon annan tid. Det är rätt trångt på Bällstabergs IP just nu. Jag kommer att skicka en kallelse till lördag, både till oss och till det andra laget. Sedan får vi dela upp oss så gott det går. Vi har hela planen och blir vi bara 7-manna så kan ju folk ta med sig barnen och låta dem spela på andra halvan. Angående ny match så är det samma sak med tiden. Möjligen att vi kan få en framöver, men just nu är det trångt... |