Forum
SvaraTräning i kväll |
---|
Nu är vi 8 pers, och som Vickan skriver så kanske vi är sugna att spela 4 mot 4 ändå? Då är det viktigt att alla som anmält sig dyker upp ;) Är det fler som är sugna så kom upp o spela!! Vi ses! /Jörgen Jörgen Dalgård 11 nov 2015 |
Svar (15 st) |
---|
Håller med!! Har man satt upp sig på listan får man fan se till att masa sig dit. Å tänker man inte komma så får man gärna ändra sitt svar i god tid innan. Annars får ni köra idioten nästa gång medan vi andra spelar. Så det så! 😉Se till att anmäla er nu soffpotatisar. |
Jag är ny och tackat nej en del gånger av olika anledningar. Är osäker ikväll med. Men ska verkligen försöka komma ikväll. Om jag hittar till planen vill säga :) |
Skoj Jonas! Håller tummarna för att du hittar. Välkommen! |
Kul om du kan komma Jonas men känn ingen press. Man kan absolut tacka nej om man inte kan eller vill. Bara man kommer om man tackat ja. Tacka nej=helt okej Tacka ja men inte komma= prenumerera på blåmärken 😉 |
Hej! Jag har inte varit med och spelat med er på 1.5år och har ingen användare vad jag kan se?? Är trött på att få ett mail varje gång någon lägger upp ett inlägg! Snälla ta bort min användare eller ta bort mig från era forumtrådar!? /Daniel |
Hej Daniel Finns en länk i din kallelse där du går in och avanmäler dig från gruppen. Mvh |
Daniel låg som inaktiv sedan nåt år, men är nu borttagen. Som inaktiv får man inte kallelser, men furuminlägg och annat generellt dimper ner ändå. Blir man skadad eller långvarigt frånvarande av någon orsak och vill bli borttagen så brukar jag fråga om man ska vara inaktiv under en period istället. Jajaja, nu spelar vi fotboll istället! Kom upp o kör!!! :) |
Hej, Jag är tyvärr fast på jobbet i möten med oklart slutdatum. Jag tackar därför nej för nu, men hoppas och försöker komma upp i alla fall. Ändrar i så fall tillbaka till "kommer" när jag vet. Sorry! |
Hur många e vi nu? |
Vi får nog ställa in ikväll .... |
Skulle behöva veta rätt snart om det blir något eller ej. Kan rycka mig loss men vill inte åka från åkersberga om det är osäkert. |
Det blir inget. Däremot kommer vi köra på Täby IP samma tid imorgon för de som är intresserade? Vi är minst 8 som det ser ut nu men det brukar i regel komma fler som inte är med på listan. |
Okej får man kallelse på det eller? Skulle inte vara några problem och komma till täby ip kl 20:30 imorgon. |
Ja, vi ställer in träningen ikväll. Bättre lycka nästa vecka! |
Det är inte jag som sköter den listan utan Ivan. Tror inte det är några problem att vara med på den. Kom ner imorgon så kan han säkert lägga till dig. |