Forum
SvaraAvgift 2017 |
---|
Hej alla, Då var det dags att betala medlemsavgiften för 2017. 300 kr är allt vi betalar och det är alltså Bällsa FF:s medlemsavgift. Det ska täcka gruppförsäkring, träningstider och lite material som behövs (bollar, västar). Ni betalar in 300 kr till PG 348871-5 och anger "Vets" samt namn. Ni som precis börjat kan träna ett par gånger och testa på innan ni bestämmer er. Säg till mig om ni vill bli borttagna från listan. Vi ses! /Jörgen Jörgen Dalgård 20 apr 2017 |
Svar (2 st) |
---|
Påminner alla om betalning. Kassören i Bällsta FF kommer skicka mkg en lista om nån vecka på alla som betalt, så det är inte för sent att pynta för den som glömt ;) Klistrar in samma info igen om hur man gör. ---------- Då var det dags att betala medlemsavgiften för 2017. 300 kr är allt vi betalar och det är alltså Bällsa FF:s medlemsavgift. Det ska täcka gruppförsäkring, träningstider och lite material som behövs (bollar, västar). Ni betalar in 300 kr till PG 348871-5 och anger "Vets" samt namn. Ni som precis börjat kan träna ett par gånger och testa på innan ni bestämmer er. Säg till mig om ni vill bli borttagna från listan. |
Hej igen, Fick precis listan med alla som betalt. Jag skickar med betalinfo till er som inte betalt ännu. Här är listan på alla betalande (säg till om du betalt men inte finns med på listan): Juan Pablo A M Henrik O Jörgen D Tommy R Klas D Henrik S Seppo H Victoria E Karim August L Susanne L Anders Å Julien U Mats K Tobias E David P Robin L ---------- Då var det dags att betala medlemsavgiften för 2017. 300 kr är allt vi betalar och det är alltså Bällsa FF:s medlemsavgift. Det ska täcka gruppförsäkring, träningstider och lite material som behövs (bollar, västar). Ni betalar in 300 kr till PG 348871-5 och anger "Vets" samt namn. Ni som precis börjat kan träna ett par gånger och testa på innan ni bestämmer er. Säg till mig om ni vill bli borttagna från listan. |