Forum
SvaraAdmin för vets |
---|
Hej alla, Jag har administrerat sidan/laget under några år, men nu är det mycket andra aktiviteter för min del. Spelar mest vetshockey nuförtiden, så fotbollen blir lidande. Är det någon som kan ta över admin för det här laget? Det handlar om att lägga upp träningar, skicka kallelser, tjata om betalning och någon gång per år maila med Bällsta FF angående vilka träningstider vi vill ha. Jag själv måste kasta in handduken så jag hoppas någon/några är frivilliga så laget kan finnas kvar. Hörs! /Jörgen Jörgen Dalgård 12 okt 2017 |
Svar (2 st) |
---|
Skickade precis ut kallelse. Har inte fått någon uppräckt hand på frågan om admin. Skickar inte ut nån mer kallelse, men träningar fortsätter på onsdagar så länge ni har lust. Inomhus borde köra igång om nån månad, jag pingar till här om Sofie från Bällsta FF skickar nåt om det. Om nån känner sig manad att ta över så hojta till så lägger jag upp adminrättigheter. /Jörgen |
Sorry Jörgen but my Swedish and my integration in the local community is too flaky to take the job at this point. |